De ‘top’ van ons dossier is het gezin en niet een relatie. Dit biedt u veel voordelen als het gaat om CRM. U kunt het gezin samenstellen door gezinsleden toe te voegen.

Gezinsleden kunt u onderling verbinden zoals in dit voorbeeld door een huwelijk. Zelfs verbintenissen uit het verleden blijven zichtbaar en er blijft ook altijd een koppeling met het familiedossier van de gescheiden partner en de eventuele kinderen.
De uitwonende kinderen blijven zichtbaar en u kunt via het ouderlijke dossier naar het dossier van één van de kinderen. Andersom kunt u ook vanuit een klantdossier van een uitwonend kind weer terug naar het klantdossier van de ouders. Alle relaties tussenhuishoudens blijven beschikbaar en via die rode draad kunt u van het ene dossier naar het andere navigeren, ongeacht het aantal ‘sprongen’ dat u wilt maken.

Bent u eigenaar van een bedrijf dan is ook dat bedrijf zichtbaar en kunt u zo naar het bedrijfsdossier ‘springen’.

Voor algemene correspondentie en geadresseerde mailingen wilt u slechts één brief per huishouden verzenden. Door een afzonderlijk “Postadres” object op te nemen in het huishouden kunt u per huishouden heel gedetailleerd opgeven hoe die tenaamstelling moet zijn. Het mooie van deze manier van werken is, dat u dat per huishouden afzonderlijk kunt instellen. Zo wekt iedere brief de indruk dat deze persoonlijk geschreven is.