Vraagstukken

Op een gegeven moment is het zinvol om vragen van klanten vast te leggen in het electronische dossier.

Polissen

Actuele informatie over polissen is essentieel voor het uitoefenen van uw adviespraktijk.

Adviesdossier

Een advies krijgt, net als een vraag, schadeclaim of polis, een eigen dossier met alle specifieke eigenschappen die nodig zijn voor dit belangrijkste onderdeel van uw dienstverlening.

Schadeclaims

Het schadedossier heeft dezelfde opbouw als een adviesdossier. Een schadeclaim is al snel een complex dossier, met veel verschillende informatie.

Facturen

Onze factuurmodule is al helemaal gereed voor het automatisch factureren van abonnementen.

Kantoorrelaties

Kantoorrelaties worden op dezelfde manier verwerkt als uw klantdossiers. U heeft de beschikking over een afzonderlijk CRM-systeem waarin alle soorten kantoorrelaties opgeslagen kunnen worden.

Nunc faucibus facilisis pellen tesque facilisis. Sed hendrerit enim non justo posuere placerat. Lorem ipsum dolor sit amet – consectetur adipiscing!

Proin tellus mi, eleifend lorem non venenatis sit amet, ullam corper molestie dolor nec magna.

  • Curabitur pellentesque neque eget diam.
  • Quisque ut nulla at nunc vehicula lacinia.
  • Proin adipiscing porta nibh adipiscing.
  • Lorem urabitur pellentesque neque eget diam.
Contact us

Pricing table with id of "go_dt_06" is not defined.